Vozniški izpit › Forumi › Vozniški Izpit › Izpit za motor › Koliko ur vožnje je potrebno za A1 izpit (ali za motorje do 125cc)
Oznake: a 125 ccm, izpit za motor, kategorija a1
-
AvtorPrispevki
-
AnonimnežNedejavno3. 4. 2011 ob 13:59Post count: 283AnonimnežNedejavno3. 4. 2011 ob 18:40Post count: 73AnonimnežNedejavno17. 6. 2011 ob 11:31Post count: 283
Pozdravljeni !
mene pa zanima sledeče, jaz sem naredil izpit 23.9.2009 za A1, torej za 125ccm. jaz sem se že 2 meseca prej prijavil za izpit in sem delal izpit v prepričanju da, mi bo kasneje prešel v A2. če se prav spomnim je zakon o ukinitvi avtomatizacije začel veljati 15.9.2009 ali bi meni avtomatizacija veljala, ker sem se že veliko prej prijavil in vozil v avto šoli ? sedaj sem star 18 in me zanima če mi pripada izpit A2 kategorije po starem zakonu ali bom moral delati polovične ure prakse brez teorije in seveda glavno vožnjo?hvala za odgovor
AnonimnežNedejavno17. 6. 2011 ob 12:06Post count: 283AnonimnežNedejavno8. 6. 2014 ob 12:13Post count: 283Pozdrav. Jaz imam sledeče vprašanje …
Stara sem 17 let in bi rada prišla do izpita za A kategorijo. Za to pa se rabi imeti prej 2 leti izpit A2.
Ali je predpogoj za opravljanje A2 tudi kategorija A1, ali lahko pač A1 izpustim in samo naredim izpit za A2 (pri 18ih) in potem počakam dve leti?Hvala :)
AnonimnežNedejavno23. 6. 2014 ob 10:58Post count: 283Pozdravljeni!
Mene pa zanima koliko ur vožnje je potrebno (povprečno ali celo aktualno število ur) da naredim izpit, prihajam pa iz črnomlja. Sicer pa imam že izkušnje z vožnjo apn 6 več kot dve leti, in mi ni vožnja noben problem ampak me samo zanima koliko ur je potrebno za izpit.
LP in velika zahvala že vnaprej! :)
Po Pravilniku o programu usposabljanja kandidatov za voznike motornih vozil potrebujete najmanj 21 ur.
ing. prom. Mirko T. je upokojeni učitelj vožnje vseh kategorij, učitelj predpisov, vodja šole vožnje in nekdanji član izpitne komisije ter dolgoletni sodelavec portala Vozniski-izpit.com. Zbral je 28 najtežjih vprašanj CPP - KLIK za prenos
dolenjskaGost19. 8. 2017 ob 18:40Post count: 576Pozdravljeni,
mene pa zanima zakaj smo v Evropi zmeraj neki posebnega. Namreč v Evropi je kar nekaj držav katere dovoljujejo vožnjo A1 s izpitom B kategorije. Sprašujem zato ker sem plačal kazen za ovirenje z 50ccm motorjem. Poleg tega tak motor je za po mestu idealen ne pa za ruralno okolje kejer je veliko spremeljivk in in takih in drugačnih ovir( npr. hribi s velikim naklonom). Mislim da bi se lahko začeli malo zgledovat po naši Evropi in ljudem dati kak bombonček ne pa samo vzemati.
Še to. Ne mi prosim o statistiki nesreč itd. ker Vam povem samo to. Vsak 18 letnik lahko vozi avto od 1.2 do 6.0 pa se nobeden ne zgane da bi omejil motor avtomobila. In vsak kateri ima izpit za avto lahko vozi tako imenovane atv-je in mp3-je kateri so od 350 do 600ccm pa ni nobenega problema, s 125 pa delate kot da gre za nevem kako hitr stroj. Motor je samo varen na cesti pa še to bi lahko omejili na skuterje tako kot ostale države.
Hvala za odgovor.
Lep pozdrav.Pozdravljeni,
mene pa zanima zakaj smo v Evropi zmeraj neki posebnega. Namreč v Evropi je kar nekaj držav katere dovoljujejo vožnjo A1 s izpitom B kategorije. Sprašujem zato ker sem plačal kazen za ovirenje z 50ccm motorjem. Poleg tega tak motor je za po mestu idealen ne pa za ruralno okolje kejer je veliko spremeljivk in in takih in drugačnih ovir( npr. hribi s velikim naklonom). Mislim da bi se lahko začeli malo zgledovat po naši Evropi in ljudem dati kak bombonček ne pa samo vzemati.
Še to. Ne mi prosim o statistiki nesreč itd. ker Vam povem samo to. Vsak 18 letnik lahko vozi avto od 1.2 do 6.0 pa se nobeden ne zgane da bi omejil motor avtomobila. In vsak kateri ima izpit za avto lahko vozi tako imenovane atv-je in mp3-je kateri so od 350 do 600ccm pa ni nobenega problema, s 125 pa delate kot da gre za nevem kako hitr stroj. Motor je samo varen na cesti pa še to bi lahko omejili na skuterje tako kot ostale države.
Hvala za odgovor.
Lep pozdrav.Odgovor sem povzel iz fb strani avp-ja:
Slovenija zaradi že tako slabe prometne varnosti in zavesti voznikov do varne udeležbe v cestnem prometu do sedaj navedenega ni vnesla v svoj pravni red, saj zagovarja dejstvo, da je potrebno za vožnjo motornega kolesa pridobiti predpisane veščine tehnike vožnje (v šoli vožnje) in ne samo poznavanje prometnih pravil, kar bi se priznalo s kategorijo B.
ing. prom. Mirko T. je upokojeni učitelj vožnje vseh kategorij, učitelj predpisov, vodja šole vožnje in nekdanji član izpitne komisije ter dolgoletni sodelavec portala Vozniski-izpit.com. Zbral je 28 najtežjih vprašanj CPP - KLIK za prenos
-
AvtorPrispevki